Üzemeltetést támogató rendszerek

Az informatikai rendszerek üzemeltetése során számos probléma, kérdés és feladat merül fel. Ezek lehetnek a rendszerekkel kapcsolatos felhasználói kérdések, változtatási kérések, vagy a rendszer rendellenes működése kapcsán tett bejelentések. Annak érdekében, hogy az IT infrastruktúra jól működjön és a felhasználók is produktívak (és elégedettek) maradjanak, olyan üzemeltetést támogató rendszerekre van szükség, amelyekkel a bejelentések életútja jól nyomon követhető, továbbá rendelkezik tudásbázissal a gyakran felmerülő kérdések gyors megválaszolására. A sok vagy nagy telephelyekkel rendelkező cégeknél az IT rendszerek támogatóinak nagy segítséget jelenthet, ha a problémás gépeken távolról is be tudnak avatkozni.

  • Solarwinds Web Help Desk

    Egyszerűen kezelhető IT help desk megoldás, mely egyszerűsíti, centralizálja és automatizálja a help desk feladatokat tovább
  • Solarwinds Dameware Remote Support

    Távolról történő rendszerüzemeltetést és felügyeletet lehetővé tevő gyors és biztonságos szoftver tovább

Aktuális

A McAfee közzétette 2019-es biztonsági előrejelzését

2018. December 21. / Hír-újdonság

Az új év várhatóan “hatékonyabb” támadásokat, illetve a felhőben tárolt adatok célpontba kerülését hozza

Tovább

Új SolarWinds termékek jelentek meg!

2018. November 10. / Hír-újdonság

A termékek a változás- és hozzáférésmenedzsmentben, valamint az adatbázisok finomhangolásában nyújtanak segítséget.

Tovább

Honlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás