Új távsegítség eszköz jelent meg: SolarWinds Dameware Remote Everywhere

2019. Május 03. / Hír-újdonság

A SolarWinds a népszerű távsegítségnyújtó Dameware Remote Support szoftvere után kiadta a felhő alapú, Dameware Remote Everywhere (DRE) megoldást.

A DRE-vel Windows, Linux vagy Mac gépekről Internet kapcsolaton keresztül nyújthatnak a rendszergazdák segítséget a távoli felhasználók Windows, Mac, Android, iOS eszközei számára. A kialakított kapcsolat gyors, mivel általában 8 másodpercen belül kiépül, és biztonságos az AES-256 titkosításnak, a kétfaktoros azonosításnak, valamint a többszintű hozzáférésnek köszönhetően. A DRE-vel a kikapcsolt, alvó állapotban lévő eszközök is elérhetők, amennyiben azokon támogatott az Intel vPro with AMT, a Wake-on-LAN vagy a KVM technológia. Az egyes támogatási munkamenetek elején a DRE megjeleníti az adott számítógép rendszer- és eszközinformációit, a Windows event logokat és az update-eket, hogy a segítségnyújtás még hatékonyabb legyen. A támogatás során lehetőség van a felhasználókkal chatelni is. A DRE a munkameneteket képes rögzíteni, továbbá riportokban is megjeleníti, ahol nyomon követhető a help desk adminisztrátorok teljesítménye is. A SolarWinds megoldása egy egyszerűsített hibajegy kezelő felülettel is rendelkezik, ahova a felhasználók a DRE agent segítségével jelenthetik be támogatási kérésüket.

Amennyiben a fenti termékek felkeltették érdeklődését, kérjük forduljon szakmérnök kollégáinkhoz elérhetőségeinken.

vissza

Honlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás