Tippek az informatikai rendszerek átláthatóságának megvalósításához – #1

2020. Július 30. / Hír-újdonság

A nyári meleg időszakra rövid cikksorozattal készülünk. Ezekben néhány olyan megoldást szeretnénk bemutatni, amelyek nagy mértékben megkönnyítik az IT üzemeltetők életét azáltal, hogy könnyen, gyorsan szolgáltatják a szükséges információkat. Alkalmazásukkal mind a távmunka, mind a nyaranta gyakori erőforráshiány esetén is átláthatók és kézben tarthatók az IT feladatok.

Service Desk megoldás a SolarWinds-től – a hatékony IT üzemeltetés középpontja!

Sorozatunk elő részében a SolarWinds Service Desk megoldását vesszük górcső alá! Ez egy olyan továbbfejlesztett, komplex IT help desk rendszer, ami a felhő alapú vezérlő központon keresztül többek között lehetőséget ad a szolgáltatáskérések, események bejelentésére, a konfigurációs változások rögzítésére. A Service Desk az üzleti folyamatok lekövetésére fókuszál és támogatja azok megvalósítását.

Napjainkban a távmunka egyre nagyobb teret hódít.  A SolarWinds Service Desk növeli az IT üzemeltetők munkájának hatékonyságát és követhetőségét. Néhány főbb funkciója:

  • esemény kezelés, amely menedzseli, priorizálja a beérkező támogatási jegyeket;
  • az „IT Service Catalog” modul, amely tartalmazza a gyakran ismétlődő szolgáltatási kérések megoldását, végrehajtásának folyamatát;
  • teljeskörűen integrált IT eszköz kezelés és leltár, amely felfedezi és nyomon követi a hardvereket, szoftvereket, és akár lehetőséget ad a kapcsolódó beszerzési információk tárolására is (rendelések, szoftverkövetések, előfizetések érvényességei);
  • a végfelhasználók a szerviz portál felületen keresztül feladhatják, kezelhetik, követhetik a hibajegyeiket és benyújtott igényeiket;
  • lehetőséget ad tudásbázis felépítésére korszerű módszerekkel, mint pl. videók feltöltése, vagy „lépésről-lépésre” típusúleírások készítésére;
  • a bejelentések, hívás jegyek feldolgozása több szempontot is figyelembe vevően automatizálható;
  • az IT infrastruktúra átláthatóságát, az egyes infrastruktúra elemeinek függőségeinek megismerését segíti a beépített CMDB (Configuration Management Database). Ezáltal pl. előre megbecsülhetőek a tervezett változtatások hatásai az IT környezetre.

A Service Desk több mint 200, akár felhős alkalmazással intergáltható, többek között: Microsoft SCCM, Microsoft Azure, SolarWinds Remote Everywhere, Active Directory, Google alkalmazások.

Bővebb információ a termékről itt érhető el.

vissza

Honlapunkon cookie-kat használunk a jobb felhasználói élmény érdekében, mindezt anélkül, hogy Önt azonosítanánk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás